Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Litt annerledes utseende.

Post by Patrick on Jan 4, 2016 14:46:52 GMT 1

Patrick Avatar
Patrick
Hakkespettenes klanleder

Medlem siden October 2015
5,140 poster
838 likerklikk

Jan 4, 2016 14:46:52 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Du klagde faktisk etter og ha lest det Veset skrev Pride, så du bryr deg Kansje ikke om at det koster penger?
jeg trenger snus
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104177|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Patrick|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by BIH_Pride on Jan 4, 2016 14:49:37 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk
Jan 4, 2016 14:49:37 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Patrick Avatar
Du klagde faktisk etter og ha lest det Veset skrev Pride, så du bryr deg Kansje ikke om at det koster penger?
Hevdelsen din er på hodet, Patrick. Det vet du selv godt. Jeg kommer ikke til å svare deg på det spørsmålet, for du fikk svaret lenger oppe. 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104179|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Pusi96 on Jan 4, 2016 14:51:10 GMT 1

Pusi96 Avatar
Pusi96
Hakkespettene
Mummitroll

Medlem siden May 2013
7,483 poster
2,015 likerklikk
Jan 4, 2016 14:51:10 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Vi venner oss til det, sånn er det nå. Jeg har allerede deaktivert adblock på dofo :D
Håper bare ikke annonsene dekker hele siden
Sist endret: Jan 4, 2016 14:51:30 GMT 1 av Pusi96
Ordet "voksen", er et begrep barn bruker ofte. Det skumleste med ordet "voksen" er at etter hvert som du blir eldre, vil de "voksne" bare bli eldre og eldre...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104180|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Pusi96|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Patrick on Jan 4, 2016 14:51:30 GMT 1

Patrick Avatar
Patrick
Hakkespettenes klanleder

Medlem siden October 2015
5,140 poster
838 likerklikk
Jan 4, 2016 14:51:30 GMT 1        på skrivebordsversjon       
BIH_Pride Avatar
Patrick Avatar
Du klagde faktisk etter og ha lest det Veset skrev Pride, så du bryr deg Kansje ikke om at det koster penger?
Hevdelsen din er på hodet, Patrick. Det vet du selv godt. Jeg kommer ikke til å svare deg på det spørsmålet, for du fikk svaret lenger oppe. 

Virker ikke slik med tanke på det at Veset skrev at det var for og få de reklamene de ville ha. Men du forsetter og klage...
Veset må tenke på penger også han, forumet er ikke gratis.
Synes vi skal være glad for at han gadd og lage et forum jeg...

Punktum.
jeg trenger snus
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104181|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Patrick|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by BIH_Pride on Jan 4, 2016 14:52:41 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk
Jan 4, 2016 14:52:41 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Patrick Avatar
BIH_Pride Avatar
Hevdelsen din er på hodet, Patrick. Det vet du selv godt. Jeg kommer ikke til å svare deg på det spørsmålet, for du fikk svaret lenger oppe. 
Virker ikke slik med tanke på det at Veset skrev at det var for og få de reklamene de ville ha. Men du forsetter og klage...
Veset må tenke på penger også han, forumet er ikke gratis.
Synes vi skal være glad for at han gadd og lage et forum jeg...

Punktum.
Definer klage er du snill. 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104183|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Saymon on Jan 4, 2016 14:53:27 GMT 1

Saymon Avatar
Saymon
Hakkespettene

Medlem siden June 2013
405 poster
166 likerklikk
Jan 4, 2016 14:53:27 GMT 1        på mobilversjon       
BIH_Pride Avatar
Patrick Avatar
Du klagde faktisk etter og ha lest det Veset skrev Pride, så du bryr deg Kansje ikke om at det koster penger?
Hevdelsen din er på hodet, Patrick. Det vet du selv godt. Jeg kommer ikke til å svare deg på det spørsmålet, for du fikk svaret lenger oppe. 


Dette er et eksempel på at du framstår utakknemlig og missfornøyd.

Forøvrig, synes det er bra at Kenneth får litt inntekter på siden, det har kostet han ganske mye å drive denne hittil.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104184|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Saymon|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by BIH_Pride on Jan 4, 2016 14:55:43 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk
Jan 4, 2016 14:55:43 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Saymon Avatar
BIH_Pride Avatar
Hevdelsen din er på hodet, Patrick. Det vet du selv godt. Jeg kommer ikke til å svare deg på det spørsmålet, for du fikk svaret lenger oppe. 
Dette er et eksempel på at du framstår utakknemlig og missfornøyd.

Forøvrig, synes det er bra at Kenneth får litt inntekter på siden, det har kostet han ganske mye å drive denne hittil.
Nei. Det er ikke et godt eksempel. Jeg vet godt at Veset betaler for dette forumet, det skrev jeg også lenger oppe, noe Patrick, ikke fikk med seg. 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104186|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Veseticus Primus Rex on Jan 4, 2016 15:00:36 GMT 1

Veseticus Primus Rex Avatar
Veseticus Primus Rex
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
10,576 poster
3,116 likerklikk
Jan 4, 2016 15:00:36 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Ooo calm down.
Jeg synes også det ser rart ut nå, men tro meg, det blir bedre når annonsene kommer xP
Hvis det fortsatt ser ille ut da, så skal jeg gjøre det annerledes. Inntil da får vi vente og se det an :o
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104196|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Veseticus Primus Rex|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Veseticus Primus Rex on Jan 4, 2016 15:10:55 GMT 1

Veseticus Primus Rex Avatar
Veseticus Primus Rex
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
10,576 poster
3,116 likerklikk
Jan 4, 2016 15:10:55 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jeg må si jeg skjønner BIH godt, jeg. Det første jeg prøvde var å midtstille forumet og ha annonsene på sidene. Problemet er at det er forskjellige størrelser på de forskjellige annonsene og jeg velger de som er populære i Norge slik at vi får annonser som er så relevante som mulig. Jeg kunne gått for noen andre mål slik at vi kan ha forumet midtstilt, men da får vi et mindre utvalg av annonser og siden hadde blitt i smaleste laget. Etter å ha rådført meg med teknikerne på forums.net ble vi enige om at dette er det beste alternativet.

Jeg gjorde dette for 30 minutter siden så alt er ikke 100% sikkert enda heller. Nå kan vi ikke gjøre så mye mer før vi får annonsene (noe det ikke er en garanti for engang. Det er nemlig ganske strengt xP). Når de kommer kan vi diskutere hvordan de skal være plassert og slike ting.

Inntil da får vi overleve at det ser rart ut nå [:)]

Til slutt håper jeg vi roer oss litt ned. Tror vi står litt på tærne alle sammen etter alle diskusjonene som har vært i det siste xP
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104207|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Veseticus Primus Rex|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Jan 4, 2016 15:16:28 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,992 likerklikk
Jan 4, 2016 15:16:28 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Veseticus Primus Rex Avatar
Jeg må si jeg skjønner BIH godt, jeg. Det første jeg prøvde var å midtstille forumet og ha annonsene på sidene. Problemet er at det er forskjellige størrelser på de forskjellige annonsene og jeg velger de som er populære i Norge slik at vi får annonser som er så relevante som mulig. Jeg kunne gått for noen andre mål slik at vi kan ha forumet midtstilt, men da får vi et mindre utvalg av annonser og siden hadde blitt i smaleste laget. Etter å ha rådført meg med teknikerne på forums.net ble vi enige om at dette er det beste alternativet.

Jeg gjorde dette for 30 minutter siden så alt er ikke 100% sikkert enda heller. Nå kan vi ikke gjøre så mye mer før vi får annonsene (noe det ikke er en garanti for engang. Det er nemlig ganske strengt xP). Når de kommer kan vi diskutere hvordan de skal være plassert og slike ting.

Inntil da får vi overleve at det ser rart ut nå [:)]

Til slutt håper jeg vi roer oss litt ned. Tror vi står litt på tærne alle sammen etter alle diskusjonene som har vært i det siste xP
Har plasseringen av annonsene noe å si for hvor mye du tjener på dem? Hvis ikke kunne det kanskje gått an å ha en haug med annonser under hovedinnholdet på sida, altså rett over den blågrålilla copyright-boksen? Da blir det kanskje en haug med annonser der, men det er ikke så ofte folk blar så langt ned.

Eller er det hvert klikk du tjener penger på eller?
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104211|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Veseticus Primus Rex on Jan 4, 2016 15:22:14 GMT 1

Veseticus Primus Rex Avatar
Veseticus Primus Rex
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
10,576 poster
3,116 likerklikk
Jan 4, 2016 15:22:14 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
Veseticus Primus Rex Avatar
Jeg må si jeg skjønner BIH godt, jeg. Det første jeg prøvde var å midtstille forumet og ha annonsene på sidene. Problemet er at det er forskjellige størrelser på de forskjellige annonsene og jeg velger de som er populære i Norge slik at vi får annonser som er så relevante som mulig. Jeg kunne gått for noen andre mål slik at vi kan ha forumet midtstilt, men da får vi et mindre utvalg av annonser og siden hadde blitt i smaleste laget. Etter å ha rådført meg med teknikerne på forums.net ble vi enige om at dette er det beste alternativet.

Jeg gjorde dette for 30 minutter siden så alt er ikke 100% sikkert enda heller. Nå kan vi ikke gjøre så mye mer før vi får annonsene (noe det ikke er en garanti for engang. Det er nemlig ganske strengt xP). Når de kommer kan vi diskutere hvordan de skal være plassert og slike ting.

Inntil da får vi overleve at det ser rart ut nå [:)]

Til slutt håper jeg vi roer oss litt ned. Tror vi står litt på tærne alle sammen etter alle diskusjonene som har vært i det siste xP
Har plasseringen av annonsene noe å si for hvor mye du tjener på dem? Hvis ikke kunne det kanskje gått an å ha en haug med annonser under hovedinnholdet på sida, altså rett over den blågrålilla copyright-boksen? Da blir det kanskje en haug med annonser der, men det er ikke så ofte folk blar så langt ned.

Eller er det hvert klikk du tjener penger på eller?

Tjener etter hvert klikk, ja, så det har dessverre ikke så mye for seg. Men hadde vært smart ellers :D
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104214|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Veseticus Primus Rex|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Trilby on Jan 4, 2016 16:03:35 GMT 1

Trilby Avatar
Trilby
Skurkene

Medlem siden February 2015
1,343 poster
327 likerklikk
Jan 4, 2016 16:03:35 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Veseticus Primus Rex Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Har plasseringen av annonsene noe å si for hvor mye du tjener på dem? Hvis ikke kunne det kanskje gått an å ha en haug med annonser under hovedinnholdet på sida, altså rett over den blågrålilla copyright-boksen? Da blir det kanskje en haug med annonser der, men det er ikke så ofte folk blar så langt ned.

Eller er det hvert klikk du tjener penger på eller?
Tjener etter hvert klikk, ja, så det har dessverre ikke så mye for seg. Men hadde vært smart ellers :D
Da skal jeg klikke på hver eneste annonse!
Best friends, right?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104234|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Trilby|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by BIH_Pride on Jan 4, 2016 16:14:21 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk
Jan 4, 2016 16:14:21 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Vi bør innføre en sånn lov at alle klikker på en annonse hver dag. ;)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104238|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tobibra-kun on Jan 4, 2016 16:24:19 GMT 1

Tobibra-kun Avatar
Tobibra-kun


Medlem siden February 2015
7,367 poster
935 likerklikk
Jan 4, 2016 16:24:19 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hva slags annonser kommer? Sånne redigert etter hva folk søker etter selv?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104246|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Tobibra-kun|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Jan 4, 2016 16:35:21 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Jan 4, 2016 16:35:21 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Litt uvant, men jeg synes ikke det ser stygt ut elns, og kan lett venne meg til det :D Ad-blocker er allerede deaktivert for dofo ;)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 104251|Tittel = Litt annerledes utseende.|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>