Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Gala tar over forumet

Post by Deleted on Mar 24, 2019 20:08:02 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk

Mar 24, 2019 20:08:02 GMT 1        på mobilversjon       
Fra nå av tar Gala over
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216040|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tobibra-kun on Mar 24, 2019 20:16:25 GMT 1

Tobibra-kun Avatar
Tobibra-kun


Medlem siden February 2015
7,367 poster
935 likerklikk
Mar 24, 2019 20:16:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Gratulerer til Gala!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216041|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tobibra-kun|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:17:10 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,006 poster
3,988 likerklikk
Mar 24, 2019 20:17:10 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Herved bekrefter jeg at jeg overtar som eier av DonaldForum med umiddelbar virkning, fra søndag 24. mars 2019. Det blir foreløpig ikke gjort noen endringer i administrasjonen. Avtroppende eier @smash909 forblir vanlig administrator.

Overtagelsen skjer grunnet økonomiske årsaker. Jeg har ikke uttrykt ønske om å overta forumet i det siste, men @smash909 tilbydde meg å overta da han mente jeg var best skikket til det. Jeg ønsker å takke avtroppende eier @smash909 for tilliten og ikke minst for sin enorme innsats for forumet de siste årene.


Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
Påtroppende eier av DonaldForum
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216042|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:18:02 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,962 poster
1,228 likerklikk
Mar 24, 2019 20:18:02 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Gratulerer til som ny eier av forumet! Blir spennende å se hvordan dette går.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216043|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:20:09 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,962 poster
1,228 likerklikk
Mar 24, 2019 20:20:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216044|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Mar 24, 2019 20:21:52 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 24, 2019 20:21:52 GMT 1        på skrivebordsversjon       
The Fighter Andre Avatar
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
Forumet ble stengt fordi jeg ikke hadde betalt, ante ikke om det på forhånd. Ante ikke noe om det før ku informerte meg.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216045|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:23:17 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,006 poster
3,988 likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:17 GMT 1        på skrivebordsversjon       
The Fighter Andre Avatar
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
Ironisk nok kan man ikke gå inn på admin-panelet på forumet når forumet er nede på denne måten (kun admin-panelet på Forums.net-siden, der kun forumeier har tilgang), og derfor kan man heller ikke sende ut e-post til medlemmene. Nå slipper vi forhåpentligvis å ha noe mer nedetid før vi bytter plattform, før eller senere.
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216046|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Mar 24, 2019 20:23:25 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:25 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
Herved bekrefter jeg at jeg overtar som eier av DonaldForum med umiddelbar virkning, fra søndag 24. mars 2019. Det blir foreløpig ikke gjort noen endringer i administrasjonen. Avtroppende eier @smash909 forblir vanlig administrator.

Overtagelsen skjer grunnet økonomiske årsaker. Jeg har ikke uttrykt ønske om å overta forumet i det siste, men @smash909 tilbydde meg å overta da han mente jeg var best skikket til det. Jeg ønsker å takke avtroppende eier @smash909 for tilliten og ikke minst for sin enorme innsats for forumet de siste årene.


Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
Påtroppende eier av DonaldForum
"forblir vanlig admin"
Vell for øyeblikket er jeg ikke admin i det hele tatt. :O
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216047|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:23:59 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,006 poster
3,988 likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:59 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Herved bekrefter jeg at jeg overtar som eier av DonaldForum med umiddelbar virkning, fra søndag 24. mars 2019. Det blir foreløpig ikke gjort noen endringer i administrasjonen. Avtroppende eier @smash909 forblir vanlig administrator.

Overtagelsen skjer grunnet økonomiske årsaker. Jeg har ikke uttrykt ønske om å overta forumet i det siste, men @smash909 tilbydde meg å overta da han mente jeg var best skikket til det. Jeg ønsker å takke avtroppende eier @smash909 for tilliten og ikke minst for sin enorme innsats for forumet de siste årene.


Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
Påtroppende eier av DonaldForum
"forblir vanlig admin"
Vell for øyeblikket er jeg ikke admin i det hele tatt. :o
Driver og ordner på gruppene. Du er det snart
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216048|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:31:03 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,962 poster
1,228 likerklikk
Mar 24, 2019 20:31:03 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
The Fighter Andre Avatar
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
Ironisk nok kan man ikke gå inn på admin-panelet på forumet når forumet er nede på denne måten (kun admin-panelet på Forums.net-siden, der kun forumeier har tilgang), og derfor kan man heller ikke sende ut e-post til medlemmene. Nå slipper vi forhåpentligvis å ha noe mer nedetid før vi bytter plattform, før eller senere.



Ja, vet det. Men må gå an å notere ned e-postene og ha de fysisk på papiret.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216049|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Mar 24, 2019 22:30:16 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,666 poster
367 likerklikk
Mar 24, 2019 22:30:16 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
The Fighter Andre Avatar
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
Forumet ble stengt fordi jeg ikke hadde betalt, ante ikke om det på forhånd. Ante ikke noe om det før ku informerte meg.
Jeg mistänkte at det var noget sådant da jeg i efterhånden læste meddelsen (meddelandet) når Donaldforum ikke dukkede op imorse. Så jeg tænkte at jeg kigger ind på hvad det stod i Terms of conditions under 15a. Efterad forstod jeg nok at det har med betalningen at gøre.

Vi får håbes at Donaldforum holder sig kvar på internet så længe som muligt.

Mange tak for infordopionen om hvad som sket imorse :)
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216055|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by robsan on Mar 24, 2019 22:34:12 GMT 1

robsan Avatar
robsan
Milliardærenes klanleder

Silver Tier Patron

Medlem siden February 2015
11,706 poster
641 likerklikk
Mar 24, 2019 22:34:12 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jag blev också väldigt förvånad när jag vid flera tillfällen idag såg att endast ett felmeddelande dök upp men misstänkte att det berodde på något sånt här. Det blir säkert bra med Gala som huvudadministratör på forumet. :)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216059|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Mar 24, 2019 23:50:11 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,665 likerklikk
Mar 24, 2019 23:50:11 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Først og fremst vil jeg ønske Galaniitoluodda til lykke med jobben. Vi har mye å gjøre, mye å utvikle og fremtiden ligger foran oss. Vi kan få til mye spennende på Donaldforum.

Galaniitoluodda er en av de mer erfarne blant oss, og jeg tror og håper at mange vil føle seg trygg med han i rollen som øverste administrator. Jeg tenker det var på tide å slippe nye krefter til, og utnevnelsen av Galaniitoluodda lover absolutt godt for Donaldforums fremtid.

Jeg ønsker å gratulere Galaniitoluodda og håper vi kan få til mye i hans ledertid.

---
Nå skal det vel å merke sies at Galaniitoluodda ikke er myndig enda, men han blir det snart.

Når det gjelder nedetiden, så begynte jeg også å lure. Men jeg tenkte nok at det var for sen betaling som var årsaken. Forumet har vært nede før også av den grunn når Veset var eier av forumet.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216085|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Mar 25, 2019 9:44:02 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,665 likerklikk
Mar 25, 2019 9:44:02 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Ja, vi er godt klar over at enkelte i crewet ikke er spesielt aktive, og det er også noe vi har tatt opp i crewforumet og planlegger å se nærmere på. Andre, Winterduck og Utropstegn er alle gode kandidater.

Gala er ung, men jeg regner med at han har overveiet saken grundig siden han har takket ja. Proboards har en aldersgrense på 13 år for å bli medlem, og hvis man er under den alderen er det ganske åpenbart at man heller ikke kan være en forumeier. Den alderen er Gala over. Imidlertid har Proboards en egen aldersgrense for å være forumeier, og en tilsvarende grense har NORID (den norske domeneforvalteren).

Men Gala har nesten nådd aldersgrensen, så jeg regner med at det går greit så lenge vi ikke snakker noe om dette til Proboards. Uansett er jo de fleste i crewet over 18 år, og vi er jo her og hjelper Gala slik at han ikke får alt ansvaret alene. Jeg antar videre at Gala har fått samtykke fra foreldrene sine.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216109|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Mar 25, 2019 15:42:34 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 25, 2019 15:42:34 GMT 1        på mobilversjon       
shapur Avatar
 @smash909      

En annan sak som jag funderat på angående er i crewet en tid. Har övervägt att sända in denna fråga till Andetinget för diskussion, men i detta läge är det kanske lämpligare om jag lägger fram saken nu.

Borde ni inte byta ut några medlelmmar i crewet mot andra? Kan vara lämpligt att göra vissa ändringar i crewet nu då forumet fått en ny huvudadministratör. Vi har åtminstone två medlemmar i administrationen som under det senaste året varit relativt inaktiva, några av er har tittat in då och då. Jag uppmanar därför er, särskilt ni som inte varit så aktiva, att fundera på om det verkligen är rimligt att ni är kvar i crewet eller om ni borde lämna crewet och bli ersatta av andra som engagerar sig mer i forumet?

Jag vill inte här peka ut vilka som borde gå, det valet måste ni eller huvudadministratören göra själva. Däremot har jag ett förslag på åtminstone en ersättare som jag tror var lämpligt för crewet @winterduck Trots att han varit medlem knappt ett år på donaldforum har han visat mycket stort engagemang i synnerhet för forumets utformning. 

Andra förslag på nya crewmedlemmar är  @fp 
Gala nevnte at han skulle gjøre forandringer i crewet.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216120|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>