Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Gala tar over forumet

Post by Veseticus Primus Rex on Mar 25, 2019 17:36:09 GMT 1

Veseticus Primus Rex Avatar
Veseticus Primus Rex
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
10,576 poster
3,116 likerklikk

Mar 25, 2019 17:36:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Tror dette blir bra. Lykke til Galla, og takk til @smash909 for alt han har gjort de siste årene. Du var en bra men rar konge.
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216138|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Veseticus Primus Rex|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Mar 25, 2019 18:01:36 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Mar 25, 2019 18:01:36 GMT 1        på skrivebordsversjon       
hejdå Avatar
shapur Avatar
Borde ni inte byta ut några medlelmmar i crewet mot andra?
smash909 Avatar
Gala nevnte at han skulle gjøre forandringer i crewet.
Tralan Avatar
/.../ og det er også noe vi har tatt opp i crewforumet og planlegger å se nærmere på.
det finns bara en lämplig kandidat och ni vet vem jag är
Ha ha, ja vi kan jo ikke unngå å vite det.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216141|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Ku-melkeren on Mar 25, 2019 18:11:15 GMT 1

Ku-melkeren Avatar
Ku-melkeren
Smartingene
Moderator

Medlem siden February 2015
7,972 poster
3,337 likerklikk
Mar 25, 2019 18:11:15 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Lykke til til lille Gala og takk til Big Smash for sin tjeneste
Bruker derimot omtrent ingen tid på å se på herre ansikt annet enn mitt eget. Og når jeg gjør det er det alltid herskere så jeg kan bruke det til å tenke over om jeg skal heltedyrke dem eller ikke. - smash
"Neo-vaginaen" er basically bare ett åpent sår. - smash


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216142|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Ku-melkeren|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Mar 25, 2019 19:20:55 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 25, 2019 19:20:55 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Ku-melkeren Avatar
Lykke til til lille Gala og takk til Big Smash for sin tjeneste
Big? O_o
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216147|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Mar 25, 2019 23:18:04 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,800 poster
375 likerklikk
Mar 25, 2019 23:18:04 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Tralan Avatar
Ja, vi er godt klar over at enkelte i crewet ikke er spesielt aktive, og det er også noe vi har tatt opp i crewforumet og planlegger å se nærmere på. Andre, Winterduck og Utropstegn er alle gode kandidater.

Gala er ung, men jeg regner med at han har overveiet saken grundig siden han har takket ja. Proboards har en aldersgrense på 13 år for å bli medlem, og hvis man er under den alderen er det ganske åpenbart at man heller ikke kan være en forumeier. Den alderen er Gala over. Imidlertid har Proboards en egen aldersgrense for å være forumeier, og en tilsvarende grense har NORID (den norske domeneforvalteren).

Men Gala har nesten nådd aldersgrensen, så jeg regner med at det går greit så lenge vi ikke snakker noe om dette til Proboards. Uansett er jo de fleste i crewet over 18 år, og vi er jo her og hjelper Gala slik at han ikke får alt ansvaret alene. Jeg antar videre at Gala har fått samtykke fra foreldrene sine.
Det allervigtigeste er at Gala (hans brugernavn er så langt at stava) han har fået samtykke fra hans forældere, og det antager jeg også at han har fået. For hver minderårig under 18 år skal ha samtykke fra sine forældere når man køber noget på internet.

Siden skal I som sidder på crewet også hjælpe Gala med det ene og andre omkring Donaldforum, ik?
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216193|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Mar 25, 2019 23:21:44 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 25, 2019 23:21:44 GMT 1        på mobilversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Tralan Avatar
Ja, vi er godt klar over at enkelte i crewet ikke er spesielt aktive, og det er også noe vi har tatt opp i crewforumet og planlegger å se nærmere på. Andre, Winterduck og Utropstegn er alle gode kandidater.

Gala er ung, men jeg regner med at han har overveiet saken grundig siden han har takket ja. Proboards har en aldersgrense på 13 år for å bli medlem, og hvis man er under den alderen er det ganske åpenbart at man heller ikke kan være en forumeier. Den alderen er Gala over. Imidlertid har Proboards en egen aldersgrense for å være forumeier, og en tilsvarende grense har NORID (den norske domeneforvalteren).

Men Gala har nesten nådd aldersgrensen, så jeg regner med at det går greit så lenge vi ikke snakker noe om dette til Proboards. Uansett er jo de fleste i crewet over 18 år, og vi er jo her og hjelper Gala slik at han ikke får alt ansvaret alene. Jeg antar videre at Gala har fått samtykke fra foreldrene sine.
Det allervigtigeste er at Gala (hans brugernavn er så langt at stava) han har fået samtykke fra hans forældere, og det antager jeg også at han har fået. For hver minderårig under 18 år skal ha samtykke fra sine forældere når man køber noget på internet.

Siden skal I som sidder på crewet også hjælpe Gala med det ene og andre omkring Donaldforum, ik?
Gala klarer å gjøre ting selv though. Tross alt han som har laget nesten hele designet. Alt annet enn banneren øverst laget av veset.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216194|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 26, 2019 19:46:08 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,991 likerklikk
Mar 26, 2019 19:46:08 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Til informasjon så har jeg nå oppdatert foreldrene mine om min nye stilling som øverste administrator på Dofo, noe de synes er helt i orden (de visste allerede at jeg hadde vært administrator lenge og vært aktiv med diverse ting i crewet så ja), og dessuten så har jeg jo som sagt et crew fullt av myndige folk som kan hjelpe meg der det trengs av juridiske grunner
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216269|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>