Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Forslag/ideer til spørsmål til medlemsundersøkelsen

Post by Galaniitoluodda on Jun 3, 2019 0:45:02 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk

Jun 3, 2019 0:45:02 GMT 1        på skrivebordsversjon       
God kveld alle sammen,

Helt siden jeg ble administrator for over to måneder siden har jeg snakket om å lage en omfattende medlemsundersøkelse med spørsmål om forumets framtid knyttet til både den nye plattformen men også alle andre aspekter av forumet og samfunnet her. Nå som jeg endelig har ferie har jeg tid til å jobbe med denne undersøkelsen.

I den anledning lurer jeg på hva dere medlemmer tenker er viktig å spørre om i undersøkelsen. Hvis dere har noen ideer til forumets fremtid så er dette anledningen for å presentere dem slik at vi kan undersøke hva folk tenker om dem. Det er lov å sende inn så mange forslag/ideer til spørsmål som dere bare vil, så lenge de handler i hvert fall litt om det vi i crewet gjør eller kan gjøre for DonaldForum. Det kan være flervalgsspørsmål, det kan være skala-spørsmål, det kan være spørsmål med svar i fritekst. Det kan være ferdig formulerte spørsmål eller bare løse ideer til temaer vi bør ta opp.

POST DINE IDEER I DENNE TRÅDEN ELLER SEND DEM TIL MEG PÅ PM!

Avslutningsvis vil jeg ønske alle medlemmer en aldeles flott og sommerlig uke.



Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
Administrator
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 227740|Tittel = Forslag/ideer til spørsmål til medlemsundersøkelsen|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>