Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator

Post by joachimramlau on Jun 6, 2023 21:10:33 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,904 poster
347 likerklikk

Jun 6, 2023 21:10:33 GMT 1        på mobilversjon       
joachimramlau Avatar
supermann Avatar
Vet ikke helt hva du vil frem til, men jeg støtter opp om all donaldistisk diskusjon på denne siden
ja godt, men du må også kunne være med til noget og starte noget

ok, jeg ku også selv gøre et bedre stykke arbejde som donaldismeminister..,.
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264122|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jun 7, 2023 8:26:01 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,850 poster
377 likerklikk
Jun 7, 2023 8:26:01 GMT 1        på skrivebordsversjon       
supermann Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Tak og I lige måde :)

Men så ved jeg at jeg kan stadig give penge til at du skal holde driften for DonaldForum så at der er nogle som kan snakke helt vilt og nogle som vil snakke om donaldismens verden :)
Vet ikke helt hva du vil frem til, men jeg støtter opp om all donaldistisk diskusjon på denne siden
Så du giver også penge til at for driften af DonaldForum?

Du ved vel at driften for hver hjemmeside, nettforum, blog og andet som går at finde på internettet har en plattform som koster et beløb af penge, og hvis det ikke betales, forsvinder det i mindet på folk.

Så det er ikke kun snak på DonaldForum jeg peger på. For det kan vel hvem som helst se at du har skrevet meget indlæg.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264165|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 7, 2023 10:47:35 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 7, 2023 10:47:35 GMT 1        på mobilversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
supermann Avatar
Vet ikke helt hva du vil frem til, men jeg støtter opp om all donaldistisk diskusjon på denne siden
Så du giver også penge til at for driften af DonaldForum?

Du ved vel at driften for hver hjemmeside, nettforum, blog og andet som går at finde på internettet har en plattform som koster et beløb af penge, og hvis det ikke betales, forsvinder det i mindet på folk.

Så det er ikke kun snak på DonaldForum jeg peger på. For det kan vel hvem som helst se at du har skrevet meget indlæg.

Skjønner ikke hva du vil frem til her
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264175|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Jun 7, 2023 17:09:47 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Jun 7, 2023 17:09:47 GMT 1        på skrivebordsversjon       
supermann Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Så du giver også penge til at for driften af DonaldForum?

Du ved vel at driften for hver hjemmeside, nettforum, blog og andet som går at finde på internettet har en plattform som koster et beløb af penge, og hvis det ikke betales, forsvinder det i mindet på folk.

Så det er ikke kun snak på DonaldForum jeg peger på. For det kan vel hvem som helst se at du har skrevet meget indlæg.
Skjønner ikke hva du vil frem til her
Tror NyfikenMussePigg lurer på om du pleier å donere penger til DonaldForum for å finansiere driften av siden.

<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264209|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 7, 2023 17:11:24 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 7, 2023 17:11:24 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
supermann Avatar
Skjønner ikke hva du vil frem til her
Tror NyfikenMussePigg lurer på om du pleier å donere penger til DonaldForum for å finansiere driften av siden.


Nei, gjør du?
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264210|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Jun 7, 2023 17:14:24 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Jun 7, 2023 17:14:24 GMT 1        på skrivebordsversjon       
supermann Avatar
Tralan Avatar
Tror NyfikenMussePigg lurer på om du pleier å donere penger til DonaldForum for å finansiere driften av siden.

Nei, gjør du?
Nei, ikke utenom verveplakatene hvor jeg dekket trykkeutgifter, porto, stifter o.l. Men jeg planlegger å begynne å donere litt når jeg kommer i fast jobb.

Vi har en egen side om donering for de som er interessert:
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264211|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 7, 2023 17:24:21 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 7, 2023 17:24:21 GMT 1        på mobilversjon       
Nei, det var bare jeg tolket den posten som litt passiv aggressiv da jeg først leste den, men leste den igjen kanskje den ikke var det

Det er bra det du gjør Nyfiken 😁
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264212|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Aug 22, 2023 1:41:47 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk
Aug 22, 2023 1:41:47 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Oppdaget at jeg hadde gitt en nivå 3 moderatorstatus som hun hadde brukt til å oppgradere seg selv til administrator på forumet

Dette var IKKE meningen og er nå nedgradert til normal moderatorstatus inntil videre

Det er også strengt forbudt å gjöre rare/upassende endringer i forumets innstillinger

Hvis det er behov for å gjöre ting som moderatorstatusen ikke gir tilgang til så vennligst kontakt meg
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268188|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Aug 22, 2023 1:45:20 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk
Aug 22, 2023 1:45:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Kontakt meg også dersom noen mener at noe på forumet har blitt fucket med eller ödelagt i löpet av sommeren
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268189|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Aug 22, 2023 2:00:42 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,161 poster
444 likerklikk
Aug 22, 2023 2:00:42 GMT 1        på mobilversjon       
Buuuu Storkongen er så kjedelig
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268190|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Aug 22, 2023 2:02:44 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,161 poster
444 likerklikk
Aug 22, 2023 2:02:44 GMT 1        på mobilversjon       
Jeg synes oppriktig at har gjort mye bra med adminrettighetene

Bortsett fra å kanskje ha jaget bort men sånn bortsett fra det
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268191|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Aug 22, 2023 12:53:45 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Aug 22, 2023 12:53:45 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
Oppdaget at jeg hadde gitt en nivå 3 moderatorstatus som hun hadde brukt til å oppgradere seg selv til administrator på forumet

Dette var IKKE meningen og er nå nedgradert til normal moderatorstatus inntil videre

Det er også strengt forbudt å gjöre rare/upassende endringer i forumets innstillinger

Hvis det er behov for å gjöre ting som moderatorstatusen ikke gir tilgang til så vennligst kontakt meg

tror ikke jeg noen gang hadde administratorrettigheter det bare så sånn ut
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268192|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Aug 22, 2023 16:05:08 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk
Aug 22, 2023 16:05:08 GMT 1        på mobilversjon       
supermann Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Oppdaget at jeg hadde gitt en nivå 3 moderatorstatus som hun hadde brukt til å oppgradere seg selv til administrator på forumet

Dette var IKKE meningen og er nå nedgradert til normal moderatorstatus inntil videre

Det er også strengt forbudt å gjöre rare/upassende endringer i forumets innstillinger

Hvis det er behov for å gjöre ting som moderatorstatusen ikke gir tilgang til så vennligst kontakt meg
tror ikke jeg noen gang hadde administratorrettigheter det bare så sånn ut
Så dum er jeg ikke

I security loggen ser jeg eksakt klokkeslett på når du har oppgradert deg selv til administrator
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268197|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Aug 22, 2023 16:21:10 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Aug 22, 2023 16:21:10 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
supermann Avatar
tror ikke jeg noen gang hadde administratorrettigheter det bare så sånn ut
Så dum er jeg ikke

I security loggen ser jeg eksakt klokkeslett på når du har oppgradert deg selv til administrator

åja lmao men det var bare for å få den kronen jeg trodde ikke jeg hadde faktisk adminrettighet kanskje merket ikke noe til det ihvertfall
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 268199|Tittel = Sommerhilsning fra Storkonge Galaniitoluodda + ny moderator|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>