Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Ikke vær redd for å ta kontakt

Post by supermann on Jun 11, 2023 23:54:13 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk

Jun 11, 2023 23:54:13 GMT 1        på mobilversjon       
Hei!

Som folkevalgt statsminister og moderator ville jeg bare informere om at dere ikke må nøle med å sende meg DM om dere opplever noen som helt problem her med folk som er slemme for eksempel eller hva som helst

Bare ta kontakt så skal jeg ta tak i saken så hardt jeg kan
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264532|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jun 12, 2023 6:08:57 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,849 poster
377 likerklikk
Jun 12, 2023 6:08:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264537|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Jun 12, 2023 8:39:38 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,404 poster
378 likerklikk
Jun 12, 2023 8:39:38 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
Det tror jeg er en dårlig ide, både Spiderman og Batman blev afsløret som værende supermann og fisk1
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264549|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jun 12, 2023 13:10:00 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,849 poster
377 likerklikk
Jun 12, 2023 13:10:00 GMT 1        på skrivebordsversjon       
superhansen Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
Det tror jeg er en dårlig ide, både Spiderman og Batman blev afsløret som værende supermann og fisk1
:o

Nå, men så må jeg henvnde mig til X-Men, bliver nok Professor Xavier eller Storm. Eller Rogue. Eller Bobby, the Ice Man :)
Ellers måske Shazam XD
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264558|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 12, 2023 13:34:41 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 12, 2023 13:34:41 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
superhansen Avatar
Det tror jeg er en dårlig ide, både Spiderman og Batman blev afsløret som værende supermann og fisk1
:o

Nå, men så må jeg henvnde mig til X-Men, bliver nok Professor Xavier eller Storm. Eller Rogue. Eller Bobby, the Ice Man :)
Ellers måske Shazam XD
De er ikke på dofo
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264559|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Jun 12, 2023 13:49:09 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,903 poster
347 likerklikk
Jun 12, 2023 13:49:09 GMT 1        på mobilversjon       
supermann Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
:o

Nå, men så må jeg henvnde mig til X-Men, bliver nok Professor Xavier eller Storm. Eller Rogue. Eller Bobby, the Ice Man :)
Ellers måske Shazam XD
De er ikke på dofo

lol
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264564|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Jun 12, 2023 14:31:14 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,903 poster
347 likerklikk
Jun 12, 2023 14:31:14 GMT 1        på skrivebordsversjon       
hvor er det godt af dig, , sådan at tage hånd om problemerne!
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264573|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 12, 2023 14:51:42 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 12, 2023 14:51:42 GMT 1        på mobilversjon       
joachimramlau Avatar
hvor er det godt af dig, , sådan at tage hånd om problemerne!

❤️
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264583|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Jun 14, 2023 3:06:32 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Jun 14, 2023 3:06:32 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264656|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Jun 14, 2023 7:50:49 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,161 poster
444 likerklikk
Jun 14, 2023 7:50:49 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.

hvor har hun innrømmet det
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264664|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Jun 14, 2023 8:10:25 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,404 poster
378 likerklikk
Jun 14, 2023 8:10:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenFisk Avatar
Tralan Avatar
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.
hvor har hun innrømmet det
Det vil jeg også gerne se
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264665|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 14, 2023 15:58:43 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 14, 2023 15:58:43 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Pft. som at man tøre at tage kontakt med supermann ._.'

Jeg troede ikke at man skulle blive bange for Superman end hvad jeg er mod Spider-man. Men efter alt som Superman har skrevet på DonaldForum de seneste månederne, tvivler jeg på at tage kontakt til Superman. Hellere tage jeg kontakt til Spider-man ... eller måske Batman.
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.

Det første er bare tull det andre kan man ikke vite hvem som gjorde
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264677|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Jun 14, 2023 18:28:34 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,161 poster
444 likerklikk
Jun 14, 2023 18:28:34 GMT 1        på mobilversjon       
supermann Avatar
Tralan Avatar
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.
Det første er bare tull det andre kan man ikke vite hvem som gjorde

hvorfor lyver du

vi kan ikke ha en løgner som admin
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264678|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Jun 14, 2023 18:33:20 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,030 poster
645 likerklikk
Jun 14, 2023 18:33:20 GMT 1        på mobilversjon       
NyfikenFisk Avatar
supermann Avatar
Det første er bare tull det andre kan man ikke vite hvem som gjorde
hvorfor lyver du

vi kan ikke ha en løgner som admin

Skremmende!
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264679|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jun 17, 2023 7:21:26 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,849 poster
377 likerklikk
Jun 17, 2023 7:21:26 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Tralan Avatar
Det kan jeg godt forstå. Det bør du heller ikke gjøre. Supermann har alt innrømmet at hun kommer til å lekke ut konfidensiell informasjon om brukerne. Dette er direkte uforsvarlig.

Supermann har også sabotert pengesystemet, og det blir ekstraarbeid for meg å få det på fote igjen. Det gjør det selvfølgelig mindre motiverende for meg å bidra til DonaldForum i fremtiden. Dette er ikke artig.
O_o

NyfikenFisk Avatar
supermann Avatar
Det første er bare tull det andre kan man ikke vite hvem som gjorde
hvorfor lyver du

vi kan ikke ha en løgner som admin
Det er kun den skyldige som skyder skylden på nogen anden. Du har vel nok ikke lagt mærke til at der nogle svensker som har brugt og bruger "nogen annans fel" (eller hvordan det gik, men formålet er at det er altid nogen andens fejl end sit egen).

Det kunne være at Tralan har lagt mærke til hvad som gjorde at pengesystemet fik lægges ned, men desværre vil den skyldige ikke erkende sit fejl, uden skal putte skylden på nogen anden. Det er sjældent at jeg får læse eller høre at nogen som har begået vold mod et anden menneske som erkender at den skyldige personen har slagit mod mennesket.

supermann Avatar
NyfikenFisk Avatar
hvorfor lyver du

vi kan ikke ha en løgner som admin
Skremmende!
Skræmmende er det når der er brugere som anklager de gode folk ._.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 264724|Tittel = Ikke vær redd for å ta kontakt |Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>