Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Informasjon fra crewet

Post by BIH_Pride on Apr 2, 2017 7:49:05 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk

Apr 2, 2017 7:49:05 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Siden det er 2. april, må jeg kommentere saken.

Jeg er veldig kritisk til det dere gjør. Dere bare skremmer vekk medlemmer. Donaldismen er død for en grunn. Man kan ikke tviholde på ting som er døde, og som ingen bruker lenger. Hovedrommet er grunnen for at dette forumet fortsatt lever.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 158426|Tittel = Informasjon fra crewet|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by RK7000 on Apr 2, 2017 12:43:29 GMT 1

RK7000 Avatar
RK7000


Medlem siden February 2015
2,963 poster
793 likerklikk
Apr 2, 2017 12:43:29 GMT 1        på skrivebordsversjon       
BIH_Pride Avatar
Siden det er 2. april, må jeg kommentere saken.

Jeg er veldig kritisk til det dere gjør. Dere bare skremmer vekk medlemmer. Donaldismen er død for en grunn. Man kan ikke tviholde på ting som er døde, og som ingen bruker lenger. Hovedrommet er grunnen for at dette forumet fortsatt lever.
Nah, Redaksjonen fjernet jo forumet på Donald.no (hele forumet, vel og merke), sånn at Donald.no kunne gå i en bedre retning, med mer aktivite... oh wait.

-RK
Borgermester i Smartingene
Vær glad og lykkelig, og husk: Det er en tid for alt! :)
Jeg er fornøyd! :)
64
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 158444|Tittel = Informasjon fra crewet|Utgiver = RK7000|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>