Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Nye forumregler

Post by superhansen on Apr 18, 2023 8:56:42 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,368 poster
373 likerklikk

Apr 18, 2023 8:56:42 GMT 1        på skrivebordsversjon       
mikkel Avatar
superhansen Avatar
Dette er et møde planlagt af både mig og Miklo, så derfor er det absolut nødvendigt, at man møder op.
Jeg frasiger mig al ansvar og benægter alle udtalelser angående min sammenhæng med dette møde. Jeg er jo selvfølgelig nødt til at møde op, nu når hansen så pænt beder os om det. Jeg frygter selvfølgelig også disse "konsekvenser". Jeg må hellere skynde mig til linket discord.gg/TC8QDBdTn3 og blive en del af denne server.
Hvordan kan du frasige dig al ansvar, når du var den første der nævnte dette møde inde på den mega seje discord server, som jeg vil anbefale alle at blive en del af, du lige har nævnt?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261023|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Apr 18, 2023 13:58:16 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,869 poster
343 likerklikk
Apr 18, 2023 13:58:16 GMT 1        på skrivebordsversjon       
mikkel Avatar
superhansen Avatar
Dette er et møde planlagt af både mig og Miklo, så derfor er det absolut nødvendigt, at man møder op.
Jeg frasiger mig al ansvar og benægter alle udtalelser angående min sammenhæng med dette møde. Jeg er jo selvfølgelig nødt til at møde op, nu når hansen så pænt beder os om det. Jeg frygter selvfølgelig også disse "konsekvenser". Jeg må hellere skynde mig til linket discord.gg/TC8QDBdTn3 og blive en del af denne server.
Har du ikke selv været med til at planlægge det?
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261067|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 18, 2023 15:00:46 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 18, 2023 15:00:46 GMT 1        på mobilversjon       
superhansen Avatar
Der er et vigtigt møde i MEETING ROOM VOICE CALL på dofos discord i dag klokken 17:00
Alle som ønsker at blive på serveren og på donaldforum bedes møde op. Dette er obligatorisk, ellers bliver der konsekvenser, højst sandsynligt en bortvisning i mindst 2 år. Vi ses.

kommer aldri til å skje
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261075|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Apr 19, 2023 9:07:45 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Apr 19, 2023 9:07:45 GMT 1        på mobilversjon       
superhansen Avatar
Der er et vigtigt møde i MEETING ROOM VOICE CALL på dofos discord i dag klokken 17:00
Alle som ønsker at blive på serveren og på donaldforum bedes møde op. Dette er obligatorisk, ellers bliver der konsekvenser, højst sandsynligt en bortvisning i mindst 2 år. Vi ses.

Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261097|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 19, 2023 11:58:22 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 19, 2023 11:58:22 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
superhansen Avatar
Der er et vigtigt møde i MEETING ROOM VOICE CALL på dofos discord i dag klokken 17:00
Alle som ønsker at blive på serveren og på donaldforum bedes møde op. Dette er obligatorisk, ellers bliver der konsekvenser, højst sandsynligt en bortvisning i mindst 2 år. Vi ses.
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?

det var ingen der
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261116|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Apr 19, 2023 13:51:30 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,869 poster
343 likerklikk
Apr 19, 2023 13:51:30 GMT 1        på mobilversjon       
Glemte det fuldstændigt, havde hovedet i en sok
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261119|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by mikkel on Apr 20, 2023 11:02:31 GMT 1

mikkel Avatar
mikkel
Danske

Medlem siden May 2018
502 poster
208 likerklikk
Apr 20, 2023 11:02:31 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Tralan Avatar
superhansen Avatar
Der er et vigtigt møde i MEETING ROOM VOICE CALL på dofos discord i dag klokken 17:00
Alle som ønsker at blive på serveren og på donaldforum bedes møde op. Dette er obligatorisk, ellers bliver der konsekvenser, højst sandsynligt en bortvisning i mindst 2 år. Vi ses.
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261144|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = mikkel|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 20, 2023 11:14:26 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 20, 2023 11:14:26 GMT 1        på mobilversjon       
mikkel Avatar
Tralan Avatar
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.

😆😆😆
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261148|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Apr 20, 2023 13:35:14 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,869 poster
343 likerklikk
Apr 20, 2023 13:35:14 GMT 1        på skrivebordsversjon       
mikkel Avatar
Tralan Avatar
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.
Ingen overraskelse der
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261154|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 21, 2023 0:25:54 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 21, 2023 0:25:54 GMT 1        på mobilversjon       
joachimramlau Avatar
mikkel Avatar
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.
Ingen overraskelse der

hva da tror du ingen var i vc jeg sjekket jo riktig tid bare scam
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261168|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 21, 2023 0:26:26 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 21, 2023 0:26:26 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
superhansen Avatar
Der er et vigtigt møde i MEETING ROOM VOICE CALL på dofos discord i dag klokken 17:00
Alle som ønsker at blive på serveren og på donaldforum bedes møde op. Dette er obligatorisk, ellers bliver der konsekvenser, højst sandsynligt en bortvisning i mindst 2 år. Vi ses.
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?

du hadde jo ikke kommet uansett som alle andre
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261169|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Apr 22, 2023 12:23:24 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,827 poster
376 likerklikk
Apr 22, 2023 12:23:24 GMT 1        på skrivebordsversjon       
mikkel Avatar
Tralan Avatar
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.
Hva? Hvem er sådan grim at man vil förstöra DonaldForum efter alle disse år?
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261203|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Apr 28, 2023 19:01:19 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Apr 28, 2023 19:01:19 GMT 1        på mobilversjon       
mikkel Avatar
Tralan Avatar
Jeg må nok beklage at jeg oppdaget dette først nå. Snakket dere om noe viktig på møtet?
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.

Hm, dette høres ut som en sak for crewpolitiet. Hva er detaljene i planen deres?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261300|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 28, 2023 19:33:13 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
Apr 28, 2023 19:33:13 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
mikkel Avatar
Meget vigtige ting. Jeg nævner ingen navne, men visse personer diskuterede, rent hypotetisk, hvordan det ville være muligt at tage kontrol over siden. Altså et hackerangreb. forbereder et hackerangreb.
Hm, dette høres ut som en sak for crewpolitiet. Hva er detaljene i planen deres?

samle alle meloner
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261318|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Apr 28, 2023 19:38:22 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Apr 28, 2023 19:38:22 GMT 1        på mobilversjon       
supermann Avatar
Tralan Avatar
Hm, dette høres ut som en sak for crewpolitiet. Hva er detaljene i planen deres?
samle alle meloner

Det høres ondskapsfullt ut. Vil dere ikke levne noen meloner igjen til meg og ? :-S
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261324|Tittel = Nye forumregler|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>