Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Donaldforum er på Facebook og Instagram

Post by Tralan on Jun 30, 2020 20:57:20 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,665 likerklikk

Jun 30, 2020 20:57:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Omsider har vi kommet oss på Facebook:



Samt Instagram:


Det var som fikset det.

Alle sammen må følge oss på Facebook. Hvis vi skulle ha en viktig beskjed å komme med og Donaldforum er nede, så kan dere sjekke Facebook-siden vår.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 248955|Tittel = Donaldforum er på Facebook og Instagram|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jul 5, 2020 8:18:07 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,666 poster
367 likerklikk
Jul 5, 2020 8:18:07 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Er det virkeligen nødvendigt? DonaldForum er allerede et internetforum at kunne diskuterer og publicerer anden infordopion om forumets fremgang. Det behøver vel ikke et nyt forumsted at findes på, ik? Selv synes jeg at det er nok med bare DonaldForum, intet andet. Hvis det er nogen opdatering eller andet som er på vej til DonaldForum forventer jeg mig at det kommer op på "Infordopion" her på forumet.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249016|Tittel = Donaldforum er på Facebook og Instagram|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Jul 5, 2020 11:58:00 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,665 likerklikk
Jul 5, 2020 11:58:00 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Er det virkeligen nødvendigt? DonaldForum er allerede et internetforum at kunne diskuterer og publicerer anden infordopion om forumets fremgang. Det behøver vel ikke et nyt forumsted at findes på, ik? Selv synes jeg at det er nok med bare DonaldForum, intet andet. Hvis det er nogen opdatering eller andet som er på vej til DonaldForum forventer jeg mig at det kommer op på "Infordopion" her på forumet.
Dette er ikke ment å være et nytt forum, kun en promoteringskanal. Vi bruker Facebook til å promotere forumet utad, og verve flere medlemmer.

Alle oppdateringer vil selvsagt fortsatt bli kunngjort i infoforumet her på Donaldforum.

<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249019|Tittel = Donaldforum er på Facebook og Instagram|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>