God ettermiddag alle sammen fra IC 145 mot Pieksämäki
Forumet har slitt med en del nedetid og andre tekniske problemer de siste dagene. Flere brukere har fått opp ulike feilmeldinger fra Cloudflare og ikke klart å komme seg inn på forumet. Jeg har i går kontaktet Forums.net support om saken og de sier at problemene skyldes hverken oss på DonaldForum eller dem på Forums.net men inngår i en større rekke problemer som Cloudflare har for tiden. Det er altså ikke noe mer vi kan gjøre med saken enn å satse på at det fikser seg snarest. Nå var i alle fall jeg i stand til å logge inn her selv på desktopversjonen noe som var umulig i går kveld, så muligens har det blitt bedre for dere også nå.
Videre ønsker jeg å ta selvkritikk for å ha vært treg med å håndtere denne situasjonen, selv om det i akkurat dette tilfellet var et problem jeg ikke kunne gjøre noe med. I tillegg innrømmer jeg at jeg har vært lite engasjert i driften av forumet de siste månedene, noe som skyldes en blanding av at jeg har hatt andre ting å gjøre samt mest at jeg rett og slett har hatt lite motivasjon. Jeg vil utrette en stor takk til crewet og i sær
Tralan og @winterduck som har gjort en strålende jobb på DonaldForum denne tiden.
DonaldForums videre fremtid er en sak som er veldig viktig for oss alle og vi i crewet kommer til å diskutere ulike saker og ting i nær fremtid for å se hvilke valg og veier vi må ta i tiden framover.
Håper alle dere har det fint og ønsker dere en fortsatt nice nice sommer
Gala