Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Diverse info og en hilsen fra Gala

Post by Galaniitoluodda on Jul 15, 2020 11:34:10 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk

Jul 15, 2020 11:34:10 GMT 1        på skrivebordsversjon       
God ettermiddag alle sammen fra IC 145 mot Pieksämäki

Forumet har slitt med en del nedetid og andre tekniske problemer de siste dagene. Flere brukere har fått opp ulike feilmeldinger fra Cloudflare og ikke klart å komme seg inn på forumet. Jeg har i går kontaktet Forums.net support om saken og de sier at problemene skyldes hverken oss på DonaldForum eller dem på Forums.net men inngår i en større rekke problemer som Cloudflare har for tiden. Det er altså ikke noe mer vi kan gjøre med saken enn å satse på at det fikser seg snarest. Nå var i alle fall jeg i stand til å logge inn her selv på desktopversjonen noe som var umulig i går kveld, så muligens har det blitt bedre for dere også nå.

Videre ønsker jeg å ta selvkritikk for å ha vært treg med å håndtere denne situasjonen, selv om det i akkurat dette tilfellet var et problem jeg ikke kunne gjøre noe med. I tillegg innrømmer jeg at jeg har vært lite engasjert i driften av forumet de siste månedene, noe som skyldes en blanding av at jeg har hatt andre ting å gjøre samt mest at jeg rett og slett har hatt lite motivasjon. Jeg vil utrette en stor takk til crewet og i sær og @winterduck som har gjort en strålende jobb på DonaldForum denne tiden.

DonaldForums videre fremtid er en sak som er veldig viktig for oss alle og vi i crewet kommer til å diskutere ulike saker og ting i nær fremtid for å se hvilke valg og veier vi må ta i tiden framover.

Håper alle dere har det fint og ønsker dere en fortsatt nice nice sommer

Gala
Sist endret: Jul 15, 2020 11:34:33 GMT 1 av Galaniitoluodda
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249195|Tittel = Diverse info og en hilsen fra Gala|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Beatles on Jul 15, 2020 12:14:35 GMT 1

Beatles Avatar
Beatles
Hakkespettene

Medlem siden June 2013
1,262 poster
565 likerklikk
Jul 15, 2020 12:14:35 GMT 1        på mobilversjon       
Nå får jeg også logget inn :) Var ikke mulig i går kveld. (Denne gangen på mobil.)
Sist endret: Jul 15, 2020 12:18:40 GMT 1 av Beatles
Redaktør i Hakkespettavisen. Adresse: Apalveien 109.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249196|Tittel = Diverse info og en hilsen fra Gala|Utgiver = Beatles|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Jul 17, 2020 5:50:35 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Jul 17, 2020 5:50:35 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
Det er altså ikke noe mer vi kan gjøre med saken enn å satse på at det fikser seg snarest.
Jo, det er noe vi kan gjøre. Selv om Donaldforum.no tidvis ikke virker, så gjør Dono.forums.net det.

Men problemet er at hvis man forsøker å logge inn via Dono.forums.net, så blir man videresendt til Donaldforum.no idet man logger på. Hvis vi klarer å få deaktivert denne videresendingen på en eller annen måte, kan folk bruke nettadressen dono.forums.net/ i stedet for donaldforum.no/

I tillegg kan folk følge med på Facebook-siden og Instagram-kontoen vår for eventuelle oppdateringer i tiden Donaldforum.no er nede.

Som et ekstra tiltak har jeg også foreslått i crewforumet nå at alle vi som sitter i crewet skal ha e-postadressen til hverandre, slik at i alle fall vi har mulighet til å opprettholde kontakten selv om denne siden er nede.

Behøver du som medlem kontakt med oss er det mulig å nå oss på donaldforum@hotmail.com
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249207|Tittel = Diverse info og en hilsen fra Gala|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jul 20, 2020 21:43:11 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,831 poster
377 likerklikk
Jul 20, 2020 21:43:11 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hvad godt at I kunne få Donaldforum på fødder igen, og at I kommer ud med infordopion som forklarer på hvorfor dette sket :)
Lad os håber på at det holder i sig.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249275|Tittel = Diverse info og en hilsen fra Gala|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>