Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


annonsene er fjernet mvh galla

Post by Galaniitoluodda on Oct 18, 2021 14:40:34 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk

Oct 18, 2021 14:40:34 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hei og hallo kjære medlemmer på Dofo

Som dere vet har vi hatt annonser fra Google AdSense her på forumet i litt over to år. Disse annonsene har vi den siste tiden tjent så godt som ingenting på, men nå har vi omsider nådd en grense som gjør at vi vil få utbetalt den hittil oppsamlede summen ut fra Google.

Sannsynligvis ville det tatt rundt to år å få neste utbetaling med en snittinntekt på ÉN krone per dag og derfor har jeg som eneveldig hersker over Dofo besluttet å fjerne annonsene siden de var stygge og tok opp unødvendig plass. Annonsene er altså borte fra forumet fra og med i dag den 18. oktober 2021. Hvis dere opplever at den generelle designen oppfører seg på en rar måte pga. fjerningen av annonsene så må dere gjerne si ifra.

Annonsene fjernes ikke fordi vi ikke har behov for inntekt – for det har vi – men fordi inntekten fra dem var helt utbetydelig. Mer informasjon om den økonomiske situasjonen til Dofo og alt sånt vil komme senere.

Mvh Galla
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254343|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Oct 18, 2021 19:37:50 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Oct 18, 2021 19:37:50 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Kan for øvrig føye til at hvis det er noen som ønsker å annonsere direkte gjennom oss (i stedet for å gå gjennom AdSense), så er vi nok åpne for det, uten at vi foreløpig har fastsatt noen annonsepriser. Jeg vet ikke hva du tenker om det ?

Annonsering for interne arrangementer vil selvfølgelig som før være gratis.

Galaniitoluodda Avatar
Hvis dere opplever at den generelle designen oppfører seg på en rar måte pga. fjerningen av annonsene så må dere gjerne si ifra.
Det ser ut som luftrommet på venstre side er litte grann større enn på høyre side. Du har nok ikke klart å midtstille siden helt 100%.

Logg inn- og bli medlem-siden er også rar:


Ellers er det deilig med en bred side.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254344|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Oct 18, 2021 22:34:26 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,994 likerklikk
Oct 18, 2021 22:34:26 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Ser det nå. Vil tro at dette er pga. noe tull med nattemaet. På dagtemaet er det hele midtstilt. Skal se på det når jeg orker om ikke noen andre får det fikset før den tid
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254345|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by randi on Oct 19, 2021 18:26:18 GMT 1

randi Avatar
randi
Filmklubb

Medlem siden August 2021
364 poster
69 likerklikk
Oct 19, 2021 18:26:18 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Så trist!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254350|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = randi|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Nov 1, 2021 22:19:15 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,839 poster
377 likerklikk
Nov 1, 2021 22:19:15 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Enten kom ud med ny infordopion om hvordan man kan giv en penge til at holde DonaldForum i gang eller opdaterer nuværende infordopion om doner (give) penge til DonaldForum. Kedelig at I vælger at tage reklamene væk fra Donaldforum, men jeg forstår jeres poäng om hvorfor så det er okej fra min side :)
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254445|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Nov 4, 2021 20:12:55 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Nov 4, 2021 20:12:55 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Enten kom ud med ny infordopion om hvordan man kan giv en penge til at holde DonaldForum i gang eller opdaterer nuværende infordopion om doner (give) penge til DonaldForum.

Donasjonsinformasjonen er så vidt jeg vet allerede oppdatert. Opplever du at den ikke er det?

Du må donere til vår finske bankkonto, ettersom vi (så vidt jeg vet) ikke har noen svensk bankkonto for Donaldforum pr. dags dato.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254489|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Nov 5, 2021 23:17:19 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,839 poster
377 likerklikk
Nov 5, 2021 23:17:19 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
NyfikenMussePigg Avatar
Enten kom ud med ny infordopion om hvordan man kan giv en penge til at holde DonaldForum i gang eller opdaterer nuværende infordopion om doner (give) penge til DonaldForum.

Donasjonsinformasjonen er så vidt jeg vet allerede oppdatert. Opplever du at den ikke er det?

Du må donere til vår finske bankkonto, ettersom vi (så vidt jeg vet) ikke har noen svensk bankkonto for Donaldforum pr. dags dato.

Tidligere når jeg besøgte donationsiden stod det at man skal kontakte Gala for donationen. Jeg ved ikke hvis det stadig står sådan i dag, men så har jeg været i tvivl på hvis pengene er nået frem til det konto som står på donationsiden.

Men jeg tager et kig på siden igen de nærmeste dage.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254520|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Nov 6, 2021 14:44:03 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Nov 6, 2021 14:44:03 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hvis du ikke skulle få kontakt med Gala eller donasjonsinformasjonen skulle vise seg å ikke være oppdatert, er det som nevnt bare å si i fra til meg.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 254529|Tittel = annonsene er fjernet mvh galla|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>