Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Glass (is) i stora lass

Post by NyfikenMussePigg on Apr 22, 2024 21:51:33 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,894 poster
379 likerklikk

Apr 22, 2024 21:51:33 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Mere is (glass) er på vej i en stor last. Jeg har fundet flere nya glassar fra SIA Glass, GB Glace, Hemglass og Triumf Glass. Bare klikk på navnet så kommer du til siden (sidan) med de nye glassar (is) fra de fire is-virksomheder.

Har du nogen favorit allerede nu? Nogen is (glass) som du ser framemot (frem imod) at få spise når du finder den i butikken eller kiosken?

Smaklig is och glass i sommar och i år :)
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 277260|Tittel = Glass (is) i stora lass|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Apr 22, 2024 21:56:49 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,894 poster
379 likerklikk
Apr 22, 2024 21:56:49 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Ikke for at jeg kan lide (gilla) mærket Nicks, men glassen som har fået navnet Nicks Mango/Passion som indeholder ...
Vaniljglass med en swirl av mangosås, doppad i vit choklad med bitar av syrlig passionsfrukt.
... lytter (låter) gott.

Likaså (ligeså) med glassen Farbror Arnes Lemoncurd som indeholder ...
Gräddglass med citronsmak och frisk citronsås doppad i vit choklad.
Kigger man på linket til Triumf Glass finder man billedet (bilden) til denne is (glass), og den ser meget god ud.

Hemglass har to nye smager på is (glassen) Sandwich, nemlig kladdkaka og Hallon & Passion, som jeg ser frem imod at få smage når glassbilen (isbilen) kommer forbi :D
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 277261|Tittel = Glass (is) i stora lass|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Quick Reply