Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Svenske städer (och landskap)

Post by NyfikenMussePigg on Mar 16, 2024 9:11:11 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,839 poster
377 likerklikk

Mar 16, 2024 9:11:11 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jeg blev lidt overrasket at du skrev denne sevärdhet (seværdhed), fordi dette sted lligger nemlig i Sverige. For mere præcist (exakt), i landskabet Västergötland. Har du, , besøgt købcentret i Ullared eller har du set reklame om det?
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 275921|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Mar 16, 2024 17:34:15 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,391 poster
375 likerklikk
Mar 16, 2024 17:34:15 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Jeg blev lidt overrasket at du skrev denne sevärdhet (seværdhed), fordi dette sted lligger nemlig i Sverige. For mere præcist (exakt), i landskabet Västergötland. Har du, , besøgt købcentret i Ullared eller har du set reklame om det?
og jeg snakker ofte om det. Han kommer der hele tiden. 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 275943|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Mar 25, 2024 10:00:09 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,839 poster
377 likerklikk
Mar 25, 2024 10:00:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
En intressant (interessant) emne som jeg fik fra frågesportsspelet (quiz spillet) Trivia Cracker 2, som jeg ikke helt kan släppa taget om er, nemlig at Kiruna er større på ytan end Stockholm. Lidt overrasket, og jeg som troede at hovedstaden (huvudstaden) skulle være størst på ytan end (än) andra städer (byer). At en stad (by) i norra delen av landet er større end hovedstaden på ytan ^_^
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276299|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Apr 5, 2024 21:01:20 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,391 poster
375 likerklikk
Apr 5, 2024 21:01:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hvilken svensk landsdel er jeres yndlings?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276520|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by robsan on Apr 6, 2024 21:10:57 GMT 1

robsan Avatar
robsan
Milliardærenes klanleder

Silver Tier Patron

Medlem siden February 2015
11,935 poster
681 likerklikk
Apr 6, 2024 21:10:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
superhansen Avatar
Hvilken svensk landsdel er jeres yndlings?
den som jag för tillfället är i 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276599|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Apr 7, 2024 22:13:00 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,839 poster
377 likerklikk
Apr 7, 2024 22:13:00 GMT 1        på skrivebordsversjon       
superhansen Avatar
Hvilken svensk landsdel er jeres yndlings?
Jadu, det er en god spørgsmål. Fordi jeg kan lide (gilla) alle landskab. Fra norr till söderut (syd). Du kan nævne (nämna) noget landskab (landskap) og jeg kommer at sige ja på alle du nämner.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276639|Tittel = Svenske städer (och landskap)|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Quick Reply